3/20/2017

znalezione w sieci: wiosna, wiosna

 fot. (bez pomarańczowych dodatków mego autorstwa) Lum3n.com ze strony Pexels (TUTAJ)


Wiosna, wiosna, ach, to ty!
Kiedy kilka dni temu w propozycjach profili do polubienia, IG podrzucił mi poniższe... przepadłam. Mój palec przesuwał się po ekranie, odsłaniając kolejne przepiękne kadry, genialne kompozycje, delikatną kolorystykę, która dawała nadzieję, pobudzała - bo i widok bladoróżowych płatków na tle omiecionej słońcem bieli przywiódł na myśl wiosnę. Ba! Zakorzenił się w sercu, a wiosna zaczęła w nim kiełkować.
Zresztą zobaczcie sami:



zdjęcia pochodzą z profilu Olgi Prinku na Instagramie (TUTAJ

10 komentarzy:

  1. Przepiękne! Uwielbiam takie połączenia. Na pewno będę sama coś robiła w kierunku połączenia takiego delikatnego różu z bielą w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także! Jak zauważyłaś: to połączenie kolorystyczne jest przepiękne! Moje dzieci mają na razie wspólny pokój, ale gdyby córa miała mieć własny, chętnie urządziłabym go w oparciu o biel i blady, sprany róż - z domieszką czegoś jeszcze, dla charakteru, ale to jest wyśmienita baza... Delikatna, świeża...

      Usuń
  2. Znam ten profil. Uczta dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, zdjęcia robią wrażenie! Biegnę na IG oglądać dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, to masz jak ja xD
      Syndrom podglądacza ;D Ale dobrze - bo takie profile inspirują :)

      Usuń
  4. A wiesz może co to za łóżko do sypialni z drugiego zdjęcia? Spodobało mi się i w sumie pasowałoby do mojego wystroju sypialni. Byłabym wdzięczna za link.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia... Trzeba byłoby zapytać właścicielkę profilu...

      PS. Czy to nie aby przypadkiem zgrabna próba zostawienia tu linka? ;)

      Usuń