12/30/2015

stroik (po)świąteczny

Nie zdążyłam z wpisem przed świętami, ale ponieważ stroik w końcu zawisł w naszym mieszkaniu, przygotowałam i zdjęcia, i instrukcję - przyda się, mam nadzieję, za rok.
To szybki i prosty sposób na wykonanie dekoracji. Potem wystarczy tylko znaleźć odpowiednie miejsce do powieszenia ozdoby!

Potrzebne będą:
 - wieszak z poziomym uchwytem (na spodnie czy tym podobne)
 - gałązka choinkowa
 - girlanda (czyt. np. dzwoneczki na sznurku/wstążce itp.)



Wykonanie:

1. Przymierzamy gałąź do wieszaka. Najlepsza będzie taka, której główna część będzie biegła przez jego poziomą część, a której gałązki zachodzić będą na jego ukośne elementy.


2. Przywiązujemy pierwszy koniec girlandy do wieszaka i gałązki, łącząc je ze sobą. 


3. Oplatamy girlandą i wieszak, i gałązkę, przytwierdzając je w ten sposób do siebie. Dokładnie - dookoła całą powierzchnię. 


4. Na zakończenie zawiązujemy z tyłu wieszaka supełek, by całość dzielnie się trzymała.



Gotowe!

(Wykonawszy stroik, uświadomiłam sobie, że mamy w mieszkaniu za małą ilość gwoździ wbitych w ścianę. Nie miałam gdzie powiesić wieszaka, więc padło na RIBBĘ w pokoju Małego Johna; rozwiązanie było tymczasowe, ale na ten krótki moment zdało egzamin. Świetnie wyglądałby na pustej ścianie, białej komodzie albo... drzwiach wejściowych?)




2 komentarze:

  1. Pomysłowe. Wykorzystać trzy wieszaki wieszając jeden na drugi i będzie mini choinka :)

    OdpowiedzUsuń