11/13/2015

kawalerka w XIX-wiecznym domu

Murowany XIX-wieczny dom, odnowiony dziesięć lat temu, ale z poszanowaniem historii: zachowano oryginalne listwy, parapety i panele ścienne. Mieszkanie jest niewielkie: zajmuje 34 metry kwadratowe i mieści kuchnię, salon i wydzieloną strefę sypialnianą. Gdyby nie fakt, że już jest nas trójka, a rodzina w styczniu jeszcze się powiększy, z chęcią zadomowiłabym się w takiej przestrzeni na dłużej! A Wam jak się podoba?







 


zdjęcia: Jonas Berg
źródło: Stadshem Fastighetsmäkleri

(więcej możecie zobaczyć TUTAJ)

8 komentarzy:

  1. Male ale z fajnym klimatem :-) oj sla.mnie.rowniez juz za mala przestrzen dla mlodej.pary lub singla rewelka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki dowód na to, że wszędzie można uwić miłe i klimatyczne gniazdko :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe. Najbardziej podoba mi się w nim ta skromna nuta marsali, idealnie komponuje się z resztą stonowanych barw wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie! Teraz dotarło do mnie, że to rzeczywiście marsala :)
      Ożywia to - mimo wszystko stonowane - wnętrze :) Masz rację!

      Usuń
  3. Piekne wnętrze - a meble w kuchni cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak! Kuchnia mnie cała ujęła! Właściwie... całe mieszkanie :P I jeszcze ta półokrągła, rogowa szafa w kuchni! Skarby :)

      Usuń
  4. Najpiękniejsza kawalerka, jaką kiedykolwiek widziałam i chociaż kocham przestrzeń to w takim miejscu zamieszkałabym natychmiast

    OdpowiedzUsuń