7/31/2014

tęczowe przyjęcie urodzinowe

Za równy miesiąc mój synek kończy dwa lata. Chciałam urządzić mu tematyczne przyjęcie urodzinowe - padło na tęczę. Dwa lata temu pokazywałam na blogu swoje tęczowe babeczki, które zrobiłam dla siostrzeńca (TUTAJ). Od tego czasu nie miałam okazji bawić się w zdobienie tego typu, urodziny synka wydały mi się wyśmienitą okazją do tego, by powrócić do zabawy. Dodatkowo zawsze chciałam upiec tęczowy tort... Plus galaretka-tęcza... 
Ciągle nie wiem, czy na wszystko znajdę czas, czy mój pomysł wypali. Ale chciałabym, chciała... ;)
 

Poniżej moje inspiracje, znalezione głównie w serwisie Pinterest.

Po pierwsze: zaproszenia.
Nigdy nie robiłam zaproszeń na urodziny, korzystałam z okazji, że kogoś widzę albo dzwoniłam. Może czas na zmianę? ;) W tym roku myślę nad teksturowymi kartonikami: z jednej strony synek na bujanym koniku i nad nimi tęcza, z drugiej tekst zaproszenia. Takie zaproszenie mogłoby być miłą pamiątką - podejrzewam, że babcie czy ciocie chętnie zawiesiłyby sobie wnuka/siostrzeńca/bratanka na lodówce. Zastanawiałam się też nad wyciąganą z koperty-chmurki tęczą... 



Po drugie: tort. Koniecznie z tęczowymi warstwami. Kilka barwników już mam, pozostaje sprawić sobie brakujące. Czytałam, że wystarczy nabyć kolory podstawowe, a pozostałe uzyska się po odpowiednim ich zmieszaniu. (Przypomniały mi się lekcje plastyki w podstawówce ;))
Chciałabym, by tort z zewnątrz był jednokolorowy, by zafundował solenizantowi i gościom efekt "WOW!" po rozcięciu ;). Niekoniecznie biały, biorę pod uwagę niebo upstrzone gwiazdami... ;)






 


Nie samym tortem człowiek żyje. W kategorii poczęstunek dla gości:







Tyle ze słodkości. Przyjęcie urodzinowe to jednak i coś na ciepło, poczęstunek "wytrawny". Zaskoczona znalazłam tęczowe inspiracje i dla tego rodzaju pożywienia:




Można również pokusić się o tęczowe dodatki, dekoracje:





A prezenty? Oczywiście odpowiednio zapakowane!




Na koniec mała ściąga, bym wiedziała, jakie kolory wprowadzić, o jakich warstwach pamiętać itp.:


Co myślicie o tęczowym przyjęciu? Podoba się Wam pomysł tematycznych urodzin? (popularny zresztą za granicą i coraz bardziej - z czego się cieszę :) - u nas)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz