6/15/2014

INSPIRACJE: piłka w grze!

Trwają mistrzostwa. Przez najbliższych kilka dni mecze będą codziennie, o czym nie zapomina mi wspominać małżonek, rozsiadając się co wieczór przed telewizorem. 
Piłka nożna to jedna z ulubionych zabaw wielu (nie tylko dorosłych) chłopców. Pamiętając kapitalne kręgle Muji odwzorowujące drużynę piłkarską, postanowiłam poszukać innych ciekawych zabawek wykorzystujących motyw czarno-białej piłki. Pominęłam oczywistości, czyli piłki same w sobie, nawet miękkie pluszowe z Ikei (chociaż są świetne!).
Moje zestawienie piłkarskie dla najmłodszych (i nie tylko)?


1. Drewniane zabawki. Ta tutaj znaleziona na pewnym blogu; niestety, brak odnośnika do miejsca, w którym można by nabyć takie cudo. Niemniej przypomina ruchome zabawki, które kiedyś wspierały kreatywność naszych rodziców i dziadków... Podobne widziałam w muzeum zabawek w duńskim Legolandzie.
2. Kręgle marki Muji (w dwóch wersjach kolorystycznych) - 59,00 PLN (do kupienia TUTAJ). Stosunkowo małe (jak na kręgle), ale przeurocze i świetnie wykonane. Kupiłam je siostrzeńcowi na urodziny i nie żałuję.
3. Gra w piłkę na wodzie? Proszę bardzo! Nawet podczas kąpieli można strzelić gola - to za sprawą piankowego boiska i piankowej bramki. Wodna piłka nożna - 24,00 PLN (do kupienia TUTAJ).
4. Możliwość rozegrania meczu Francja-Brazylia z pomocą wyjątkowych koralików stworzonych specjalnie na potrzeby gry - wyprodukowano tylko 1000 egzemplarzy. Kolekcja Box Football Club - 49,00 € (do kupienia TUTAJ).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz